Polish Craft - BLOG CATALOG
Spis craftującej ludności :)

Mój codziennik...


Decoupage, troszkę haftu, modelina Fimo- tym zajmuję swoje rece, gdy chcę dać odpocząć głowie. Mój blog jest odzwierciedleniem tego co lubie robić, pokazuję na nim rzeczy które tworzę, chcę zapisać je w pamięci. Czasami piszę o całkiem błahych sprawach, o tym co mnie porusza, intryguje, zastanawia, denerwuje. Jestem typowym cholerykiem ale mój blog to światek gdzie wszystko płynie sobie spokojnie...






UWAGA !!!

SPIS ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY.

Niestety z wielkim bólem stwierdzam, że z braku czasu nie jestem w stanie kontunuować tego projektu. Bardzo przepraszam wszystkich, których nie byłam w stanie umieścić na tej stronie. Dziękuję Wam za ogromne zainteresowanie.

INFO


PolishCraft jest katalogiem zawierającym adresy polskich blogów osób zajmujących się rękodziełem. Wielki spis craftującej ludności trwa !!!


Chcesz się przyłączyć ? Wypełnij poniszy formularz .

Aktualna liczba blogów katalogu Polish Craft: 73

MÓJ CRAFTOWY BLOG

BLOGOWE NEWSY