Polish Craft - BLOG CATALOG
Spis craftującej ludności :)

ushiilandia


Inspirujące wnętrza i piękne drobiazgi - oto moja pasja. Francuska elegancja, skandynawska prostota - to moje ideały. Szyję, haftuję, tworzę ceramiczne ozdoby, odnawiam stare meble i wymyślam coś z niczego... a w wolnych chwilach bawię się fotografią i scrapowaniem. A to na pewno jeszcze nie koniec, kto wie na jaki pomysł wpadnę jutro? Zapraszam, chętnie poznam Twoją opinie o moich pracach!




UWAGA !!!

SPIS ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY.

Niestety z wielkim bólem stwierdzam, że z braku czasu nie jestem w stanie kontunuować tego projektu. Bardzo przepraszam wszystkich, których nie byłam w stanie umieścić na tej stronie. Dziękuję Wam za ogromne zainteresowanie.

INFO


PolishCraft jest katalogiem zawierającym adresy polskich blogów osób zajmujących się rękodziełem. Wielki spis craftującej ludności trwa !!!


Chcesz się przyłączyć ? Wypełnij poniszy formularz .

Aktualna liczba blogów katalogu Polish Craft: 73

MÓJ CRAFTOWY BLOG

BLOGOWE NEWSY