Polish Craft - BLOG CATALOG
Spis craftującej ludności :)

JaMajka


Mój blog to miejsce, gdzie znajdziesz owoce moich wolnych chwil. Są tu kartki, zakładki, albumy, malowane ręcznie filiżanki i przedmioty, którym podarowałam nową duszę. Nie porywam się na miano "artyzm", to zbyt wielkie słowo i moga o tym tylko orzec osoby trzecie. Ja jestem najszczęśliwsza, kiedy w swoim świecie spełniam marzenia swoje i innych osób o ubarwieniu świata, nadaniu mu smaczku ;)





UWAGA !!!

SPIS ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY.

Niestety z wielkim bólem stwierdzam, że z braku czasu nie jestem w stanie kontunuować tego projektu. Bardzo przepraszam wszystkich, których nie byłam w stanie umieścić na tej stronie. Dziękuję Wam za ogromne zainteresowanie.

INFO


PolishCraft jest katalogiem zawierającym adresy polskich blogów osób zajmujących się rękodziełem. Wielki spis craftującej ludności trwa !!!


Chcesz się przyłączyć ? Wypełnij poniszy formularz .

Aktualna liczba blogów katalogu Polish Craft: 73

MÓJ CRAFTOWY BLOG

BLOGOWE NEWSY