Polish Craft - BLOG CATALOG
Spis craftującej ludności :)

Natalia Kiwibird


Mój blog to miejsce, gdze mogę rozwijać zainteresowania i umiejętności, pokazywać i dzielić się swoimi pomysłami. Do wielu swoich prac staram się wykonywać tutoriale, które pokazuję dla Waszego i dla własnego użytku (w razie, gdybym o czymś zapomniała ;)). Miło mi nawiązywać nowe znajomości za pośrednictwem swojego bloga. Uciech z niego mam bez liku, have a fun :)






UWAGA !!!

SPIS ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY.

Niestety z wielkim bólem stwierdzam, że z braku czasu nie jestem w stanie kontunuować tego projektu. Bardzo przepraszam wszystkich, których nie byłam w stanie umieścić na tej stronie. Dziękuję Wam za ogromne zainteresowanie.

INFO


PolishCraft jest katalogiem zawierającym adresy polskich blogów osób zajmujących się rękodziełem. Wielki spis craftującej ludności trwa !!!


Chcesz się przyłączyć ? Wypełnij poniszy formularz .

Aktualna liczba blogów katalogu Polish Craft: 73

MÓJ CRAFTOWY BLOG

BLOGOWE NEWSY